torsdag 23. desember 2010

top 8 band

heihei:)
tenkte jeg kanskje kunne begynne denne bloggen med å gi dere litt info om musikk jeg liker.
btw. rekkefølge har ikke så mye å si.
Top 8 band:
1. Arctic monkeys
2.The prodigy
3.Beirut
4.Nirvana
5.Queen
6. The kooks
7.Bowerbirds
8.Devendra Banhart

Jeg har også mange norske hjerteband men de skrev jeg ikke opp i "top 8" selv om egentlig mange av dem er det.
 top 5 norske band:
1.Kaizers Orchestra
2.Major parkinson
3. Grand Island
4.Pony the pirate
5.Kings of Convenience


jeg liker også ganske mye film musikk slik som musikaler, ringenes herre sanger, pirates of the caribbean og disney musikk osv. men de gadd jeg ikke å skrive opp.
forgive me :)
bilde fra sommeren<3 miss it
og foresten så er jeg så noob i blogspot at jeg ikke vet hvordan man legger ut musikk filer fra f.eks. youtube.com enda...ehehehe.flaut å være meg ja.

så nå som det er sagt. snakkes





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar